مستربچ های عمومی بر پایه LLDPE

این نوع مستربچ ها بیشترین کاربرد را در صنایع دارا میباشند که میتوان به سازندگان قطعات تزریقی, بادی و فیلم که خود شامل: تولید کنندگان لوازم خانگی و اسباب بازی, صنایع تولیدی, کیسه های پلاستیکی, روکش سیم و کابل, لوله های آب, جعبه و پالت و نظایر آن اشاره کرد.

 

مستربچ بر پایه پلی پروپیلن PP

کاربرد این نوع مستربچ ها در تولید محصولات پلی پروپیلن متنوع میباشد که شامل انواع قطعات تزریقی از قبیل: لوازم آشپزخانه, ظروف یکبار مصرف, قطعات اتومبیل, لوازم ورزشی, گونی بافی, حصیر بافی, روکش سیم وکابل, وسایل بسته بندی, ساخت بدنه باطری ها, اسباب بازی, موکت و نظایر آن اشاره کرد.

 

مستربچ بر پایه PS

این گونه مستربچ ها از رنگ دانه های مقاوم نسبت به دمای بالا برخوردار بوده که میتوانند در تولید محصولاتی از قبیل: ظروف یکبار مصرف, قطعات الکتریکی, بدنه یخچال فریزر ها, بدنه کامپیوتر و تلوزیون, لوازم خانگی, تجهیزات ورزشی, لوازم اداری و نظایر آن اشاره کرد.

 

مستربچ بر پا یه ABS

از این نوع مستربج ها بواسطه مقاومت بالای آنها میتوان در تولید: لوازم اداری, لوازم خانگی, قطعات الکتریکی, انواع ورق, قطعات پلاستیکی اتومبیل و نظایر آن اشاره کرد.

 

مستربچ ها ی مهندسی

این نوع مستربچ ها دارای درصد بالایی از فیلرهای معدنی از قبیل کربنات کلسیم, پودر تالک و غیره میباشند که در صنایع تولید قطعات خودرو, لوازم خانگی, لوازم الکتریکی, قطعات صنعتی و نظایر آن کاربرد دارند. خواص مستربچ های مهندسی شامل: کاهش هزینه های تولید, افزایش قابلیت چاپ و رنگپذیری, پایداری حرارتی, افزایش خواص مکانیکی و فیزیکی.

 

مستربچ های سفید و مشکی کوثر پلاستیک

مستربچ های سفید و مشکیکوثر پلاستیک بواسطه استفاده ازبهترین مواد اولیه موجود و شیوه های مدرن تولید، جزو پرمصرف ترین مستربچ ها در بازار ایران و کشورهای منطقه میباشند. این مستربچ ها غالبا” بر پایه PE /PP/PS/ABS میباشند. همچنین مستربچ های سفید و مشکی این شرکت قابل ارائه با انواع افزودنی از قبیل UV stabilizer, Antistatic , Slip و غیره با کاربری های خاص بر طبق سفارش مشتریان میباشند.